نتیجه
ضرورت ریاضات نفسانیه در مسیر سیر وسلوك الهى
30آن شخص میگفت آقا ما كه در این راه آمدیم افراد متوجه شدند كه ما ارتباط پیدا كردیم، طبعاً حرف میزدند، طبعا برای شما خلاصه مطالبی بود، و خب همهجا هست، همیشه بوده، در همان زمان بوده نامههایی كه برای ایشان میفرستادند، صحبتهایی كه میكردند و مطالبی كه میگفتند چی بوده؟ كسی كه جرات نداشت بیاید از روبرو حرف بزند، نامه مینوشت و چه مطالبی را در آنجا مطرح میكرد خدا میداند. و ما در مقابل اینها مجبوریم جواب بدهیم یا ساكت باشیم یا یك وضعیتی، حالا نظر شما چیست؟ ایشان چی

