بررسی مساله تعدد زوجات و مساله ازدواج موقت(1)
42تلمیذ: ببخشید یک سوال اینجا میماند که ما زنها وظایفمان چیست در قبال جامعه ما مثلا ...
استاد: خب سوال شد دیگر این سوال شد عرض کردم، دیگر ببینید زن درقبال زن در قبال خدا فقط باید پاسخگو باشد، همانطوری که مرد در قبال خدا پاسخگو است، زن هم باید در قبال خدا پاسخگو باشد، زن هم باید احساس بکند زن باید این مسئله را احساس کند، که آیا واقعا شوهر او احتیاج به زن دارد یا ندارد، اگر احتیاج به زن دارد چرا خودش اقدام نکند در سابق بعضی از زنها خودشان میرفتند برای شوهرشان دختر میآورند زن برمیداشتند میآوردند، چون میدیدند شوهر نیاز دارد بدون این که اصلا از محبت کم شود و بدون این که اصلا از محبت شوهر به آنها کم شود، یعنی این مطلب را به عنوان یک مسئله عادی یک مسئله عادی، چطور که حالا غذا درست میکند چطور امکانات را فراهم میکند این هم همینطور به این نحو انجام میدادند، همیشه زن باید خود را درارتباط با خدا در زندگی درگیر کند،

