اهمیت مساله سکوت و آرامش در مسیر سیر و سلوک
38مطلب دیگری كه مطرح شده این است كه چرا جواب نامههای ما را نمیدهید؟
جواب: این مطلبی است كه من خیلی شرمنده هستم از این كه خداوند بیش از این توفیق به من نداده است و موقعیت و وقت مرا بیش از این قرار نداده است انشاءاللَه دوستان دعا كنند كه روز به جای ٢٤ ساعت صد ساعت بشود دویست ساعت بشود من در خدمت همه هستم با توجه به اشتغالاتی كه دارم، دوستان میدانند حتی دروقتی كه سوار ماشین هستم من نامههایی كه داده میشود مطالعه میكنم یعنی این قدر برای این مسائل اهتمام قائل هستم منتهی پاسخ به نامهها آن مقداری كه ضرورت دارد و خودم احساس ضروت میكنم آن مقدر را جواب میدهم یا به صورت خصوصی فرستاده میشود برای خود آن شخص یا به صورت غیر خصوصی توسط بعضی از دوستان كه لابد در جریان هستید برای آن شخص گفته میشود اما این كه پاسخ هر كسی به صورت خصوصی و با تمام جزئیات داده بشود من خیال میكنم كه جز این دعا برای طولانی شدن وقت كه خود مرحوم آقا در روح مجرد دارند كه از او

